07 septiembre 2006

DILLUNS 21 D'AGOST: TULLN - VIENA

avuí el dia comença a les 7.30h ... evidentment quan Bernat es desperta ... el dia comença, tot i les previsions i la voluntat de Begonya (que volia fer l'últim tram en tren ja que pensava que estaria ploguent) ... un altre dia ideal per a fer bici: mig núvol i amb la briseta d'esquena en la direcció que anem a agafar ... ferpecte!

els desdijuni està molt però que molt sencill (es veu que estan recuperant la inversió feta en l'edifici) i prompte ens pugem a les bicis ... després d'uns dies ja tenim pràctica per a segons quines coses ... posar les alforges damunt la bici ja ens costa poc ... però posar-nos nosaltres damunt de la bici encara ens costa ...

la ruta d'avuí discorre per un dic que separa el Danubi de les cases i camps que hi ha vora riu ... però ens hem donat compte que l'aigua que discorre pel riu Danubi està en un nivell superior al de les cases i camps que hi ha a l'altra banda del dic ... de manera que si el dic no existira la zona de les cases i camps estaria completament inundada ... les cases, per si el dic falla, tenen una planta baixa oberta on guarden el cotxe i diferents trastos i la vivenda està a la part superior ... pareix que ja tenen controlat algun possible problema ...

el camí discorre per aquest dic creuant mini-ports esportius a un costat i casetes a un altre durant molt de tros ...

hem creuat algun caragol prou més gran dels que tenim a València ...

en la població de Höflein el camí abandona el marge del Danubi i s'introdueix per dintre d'un camí envoltat de xalets ... aquest camí és tranquil de transitar tot i no ser exclusivament via verda ... poc a poc apareixen més construccions i ens avisen que Viena ja està prop ...

en un creuament ... apareix el cartell de Viena ... ja hem arribat!!! ... ens fem la fotografia de rigor mb un somriure cansat de tants dies en marxa ... però contents per haver-ho aconseguit ... en
aquest punt el contaquilòmetres marca 30km ... fins la furgoneta ens quedaran 12 més ...) ... ara ja continuem per zona que pertany a la gran ciutat ... cotxes, creuaments, semàfors, soroll ...

fins que aconseguim introduir-nos altra vegada en la via verda que discorre vora un dels canas del Danubi ... per baix de molts ponts de carreteres que es creuen i ens acompanyen amb la seua grisor i soroll per tot el tram ... notem que tot açò, en certa manera, no va amb nosaltres després de tot el que hem vist ... la dificultat que ens trobem en circular entre tant de cotxe i creuament augmenta amb l'inici d'una plutja que descarrega de manera ràpida i que segurament és la que ens va deixar anar fa uns dies diguent: " ja vindreu a mi!" ... i efectivament ... hem tornat a ella!

finalment, després de moltes complicacios, trobem la furgoneta en perfecte estat (tot i els constants recordatoris de Begoña) i descarreguem tots els trastos dintre d'ella ...

aquesta nit dormirem en un alberg que es troba a les afores de Viena on, per sort, ens atenen en castellà (ja que la recepcionista és sudamericana) ... l'alberg té molt bona vista de la ciutat ja que està, com no podia ser d'una altra manera, en un lloc elevat ...

a la nit refresca i eixiem a sopar a un restaurant prop de l'alberg ... la cambrera fa amistat amb Bernat i ens aten molt bé ... també parla algunes paraules de castellà ...