21 septiembre 2006

DIJOUS 24 D'AGOST: EXCURSIÓ PROP DEL SCHNEEBERG

el dia es mostrava agradable i ens ensenyava un sol radiant que ens acompanyaria durant tot el matí.

el desdijuni al bar de l'hotel va estar prou bé. al llarg del mateix, van anar entrant uns personatges que pareix que venien de "romeria" ja que venien molt suats i, alguns d'ells, portaven creus i símbols religiosos. ací a Austria són prou creients.

vam pujar fins al peu del Schneeberg amb un "telesilla" que s'utilitza en hivern per apropar els esquiadors a les pistes d'esquí i durant l'estiu als excursionistes que, com nosaltres, volem gaudir de les moltíssimes sendes que hi ha per la zona.

el Schneeberg quedava a l'esquerra de la nostra ruta, la qual s'introduia dintre d'un bosc frondós on abundaben els pins i els arbres caducifolis. terra humida, olor d'humitat i molta vegetació arbustiva.

el paisatge, durant tota esta excursió, va ser explèndit i vam disfrutar d'un escepcional dia d'excursionisme per la baixa austria.

vam dinar altra vegada prop de la zona de la cascada i després, per la vesprada, vam fer camí a Viena per tal de dormir prop de l'aeroport i del punt on anavem a abandonar aquest país del qual haviem disfrutat durant 15 apasionants dies.

a Viena ens vam allotjar al mateix hotel que la primera nit del viatge. des d'ahí ja controlàvem tots els accesos als nostres últims destins: l'aeroport i l'autovia que ens portaria a Itàlia.

ens vam gitar prompte aquella nit. la pràctica ens havia fet acomodar-nos al ritme del nord d'Europa i el final del nostre viatge també. demà trobaria el final moltes de les nostres vivències. un altre estiu que s'acava i unes altres il·lusions viscudes. a partir d'ara únicament ens quedarien els records i les fotos. amb tot això ens vam adormir.